Just Be The Best & Shut Up
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-30%
Le deal à ne pas rater :
LEGO Icons 10318 – Le Concorde à 139,99€
139.99 € 198.99 €
Voir le deal

MYMZ ► please be nice o_o

+2
Vanessa Juliet Scott
Ethan Adriel Parker
6 participants
AuteurMessage
Ethan Adriel Parker
Ethan ► I know I screwed up & I'm sorry...
Ethan Adriel Parker

« Me, Who I Am, Who I Like, Me Simply »
|| Relationship:
Age & Année d'études: 21 years old; 2e année d'études.
Disponibilité pour un sujet!: Libre encore pour un sujet

MYMZ ► please be nice o_o Empty
MessageSujet: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 15 Oct - 1:48

J'expose ma galerie les enfants, ayez pitié de moi siouplait =)

C'était pour une commande sur Bazzart, j'ai fait du Anne Hathaway et du Jake Gyllenhaal...

Icones
    MYMZ ► please be nice o_o 2vinl7p MYMZ ► please be nice o_o 14cr3pf MYMZ ► please be nice o_o 2nqs0v4 MYMZ ► please be nice o_o 5v65ag MYMZ ► please be nice o_o 28vf3ua MYMZ ► please be nice o_o Oupok2 MYMZ ► please be nice o_o Fwlwuq MYMZ ► please be nice o_o 14sjwbc MYMZ ► please be nice o_o Vncubs MYMZ ► please be nice o_o 2e3d5hh MYMZ ► please be nice o_o T0niug MYMZ ► please be nice o_o Ckoxx MYMZ ► please be nice o_o 2it358h MYMZ ► please be nice o_o 1pjcph MYMZ ► please be nice o_o 25t7muw MYMZ ► please be nice o_o 2zpk4jn MYMZ ► please be nice o_o 2v9c1ky MYMZ ► please be nice o_o 11hx9b7

Signatures avec cadre
    Spoiler:

Signatures sans cadre
    Spoiler:

Ensuite, du Kristen Bell pour mon plaisir =D

icones
    MYMZ ► please be nice o_o 20iciac MYMZ ► please be nice o_o 2nkjmkw MYMZ ► please be nice o_o 1znndoy MYMZ ► please be nice o_o 2ivz0k1 MYMZ ► please be nice o_o 4jkntc MYMZ ► please be nice o_o 2zfmtft MYMZ ► please be nice o_o 264nehv MYMZ ► please be nice o_o Aoomk5 MYMZ ► please be nice o_o 2m2tjc3 MYMZ ► please be nice o_o 2larifc MYMZ ► please be nice o_o 2rhsr4o MYMZ ► please be nice o_o A4a4ar

signatures
    Spoiler:

MYMZ ► please be nice o_o 9a78di MYMZ ► please be nice o_o Eq4l1s MYMZ ► please be nice o_o 9rp2mc MYMZ ► please be nice o_o Wtde7t MYMZ ► please be nice o_o 30d9ld1 MYMZ ► please be nice o_o S0wz1g MYMZ ► please be nice o_o 245x9a0 MYMZ ► please be nice o_o 2zzp103 MYMZ ► please be nice o_o 2s9c705 MYMZ ► please be nice o_o W98eo9 MYMZ ► please be nice o_o 2co3fkp MYMZ ► please be nice o_o 24lt27m MYMZ ► please be nice o_o Mkywi1 MYMZ ► please be nice o_o Ettymd MYMZ ► please be nice o_o Katmt

Kristen Bell & Jensen Ackles (LL)
    MYMZ ► please be nice o_o 2d6si2t MYMZ ► please be nice o_o I52810 MYMZ ► please be nice o_o Xlgqqd MYMZ ► please be nice o_o 2nr34h2

Alexis Bledel et Jared Padalecki à la demande de mon amie
    MYMZ ► please be nice o_o Xoie8p MYMZ ► please be nice o_o 2zs70x5 MYMZ ► please be nice o_o 6ihcte MYMZ ► please be nice o_o Wmbdd MYMZ ► please be nice o_o Wgxi0j MYMZ ► please be nice o_o 11tllb9 MYMZ ► please be nice o_o 2ds0h85 MYMZ ► please be nice o_o 14ec4t4 MYMZ ► please be nice o_o Jjbspx MYMZ ► please be nice o_o 6qgosy MYMZ ► please be nice o_o 2w3oqrs MYMZ ► please be nice o_o 10fc2fr MYMZ ► please be nice o_o 2expumc MYMZ ► please be nice o_o Ie4ehi MYMZ ► please be nice o_o Ipr1gx MYMZ ► please be nice o_o 5yrg2b MYMZ ► please be nice o_o Hwfss0 MYMZ ► please be nice o_o 34t6drn MYMZ ► please be nice o_o 25akldd MYMZ ► please be nice o_o 2qlvbc5 MYMZ ► please be nice o_o 2rz5dlu

Jessica Stroup & Taylor Momsen aussi à la demande de mes amies =)
    MYMZ ► please be nice o_o I5xc3k MYMZ ► please be nice o_o 2e0r7kh MYMZ ► please be nice o_o 24vv39l MYMZ ► please be nice o_o 2cz3979 MYMZ ► please be nice o_o 2z54u4m MYMZ ► please be nice o_o Wqskk2 MYMZ ► please be nice o_o Dq3ayf MYMZ ► please be nice o_o 2elxc2h MYMZ ► please be nice o_o Dpx14z MYMZ ► please be nice o_o 28ssjz6 MYMZ ► please be nice o_o W8xs01 MYMZ ► please be nice o_o 11kuz9w MYMZ ► please be nice o_o 2zgu6qd MYMZ ► please be nice o_o 14se3w7 MYMZ ► please be nice o_o 152noxt MYMZ ► please be nice o_o 6t00ar MYMZ ► please be nice o_o 2nte32g MYMZ ► please be nice o_o Mm7ktv MYMZ ► please be nice o_o 10oqurl MYMZ ► please be nice o_o X6ac5u MYMZ ► please be nice o_o Ajwj81
Revenir en haut Aller en bas
http://life-in-ucla.1fr1.net/
Vanessa Juliet Scott
|| Juliet __Wanna Have Fun, Love, Sex & Everything
Vanessa Juliet Scott

|| Relationship:
Age & Année d'études: 20 ans, 2ème année
Disponibilité pour un sujet!: Un sujet msn okay, mais pas plus

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 15 Oct - 9:07

bave OMG C'est SUBLIME!!! J'en veux d'Amber Heard!!!
https://justbethebest.bbactif.com
Elena S. Blake
    Vis l'instant présent comme si c'était le dernier | Elena

Elena S. Blake

|| Relationship:
Age & Année d'études: 19 ans & 1ère année
Disponibilité pour un sujet!: Je veux des sujets moi!!!

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 15 Oct - 10:11

J'adoooore c'est super beau !!!
http://givemeakiss.e-monsite.com/accueil.html
Ethan Adriel Parker
Ethan Adriel Parker

|| Relationship:

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 15 Oct - 17:03

Merciii o_O

Nessa; je t'en ferais =) !
Ainsley C. Seabrook

Ainsley C. Seabrook

|| Relationship:
Age & Année d'études: 20 ans. 2ème année

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 15 Oct - 18:30

OMG!!! C'est superbe!!
    Jadore tes colorings 09 09 09
    Jpeux t'en piquer de K.Bell? Sitoplait 10
Ethan Adriel Parker
Ethan Adriel Parker

|| Relationship:

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 15 Oct - 19:54

BEN OUAIS ils sont là pour ça =D
Ainsley C. Seabrook

Ainsley C. Seabrook

|| Relationship:

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 15 Oct - 20:00

Haannn merciii 33
Gabrielle L. Hamilton

Gabrielle L. Hamilton

|| Relationship:
Age & Année d'études: 20 anns deuxième année

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptySam 17 Oct - 12:01

Tes vava sont magnifique 09
Ethan Adriel Parker
Ethan Adriel Parker

|| Relationship:

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyMar 27 Oct - 21:42

Merciii o_O je vais faire une super grosse MAJ de la mort parce que ça fait un moment que j'ai pas posté.

Jensen Ackles, parce que c'est l'homme le plus beau sur Terre, tout simplement xD
MYMZ ► please be nice o_o Waq8nt MYMZ ► please be nice o_o 2149yz5 MYMZ ► please be nice o_o 2ce6wrl MYMZ ► please be nice o_o Bjgyvb MYMZ ► please be nice o_o 2lsy9ol MYMZ ► please be nice o_o 20t3ton MYMZ ► please be nice o_o 344xtlh MYMZ ► please be nice o_o 2624oz9 MYMZ ► please be nice o_o 2hxmzw7 MYMZ ► please be nice o_o Wces5i MYMZ ► please be nice o_o 2wfl4l1 MYMZ ► please be nice o_o Xms8js MYMZ ► please be nice o_o 2j3smk8 MYMZ ► please be nice o_o Fz16wj MYMZ ► please be nice o_o 20gcv3o MYMZ ► please be nice o_o 4qh0sy MYMZ ► please be nice o_o 210eudu MYMZ ► please be nice o_o Xbebf5 MYMZ ► please be nice o_o Ae4ac2 MYMZ ► please be nice o_o 24gojmr MYMZ ► please be nice o_o J77sp1 MYMZ ► please be nice o_o 2eowo4o MYMZ ► please be nice o_o 2dkn52b MYMZ ► please be nice o_o 350jrjo MYMZ ► please be nice o_o 256qqmb MYMZ ► please be nice o_o Efqnwp

Minka Kelly (L)
Spoiler:

MYMZ ► please be nice o_o Ops03d MYMZ ► please be nice o_o 2ccp07a MYMZ ► please be nice o_o Oaxf04 MYMZ ► please be nice o_o Jtvqlf MYMZ ► please be nice o_o 33vcmfs MYMZ ► please be nice o_o 11gsgwg MYMZ ► please be nice o_o Atupl4 MYMZ ► please be nice o_o 1y039z MYMZ ► please be nice o_o 2yum3p4 MYMZ ► please be nice o_o 259wv29 MYMZ ► please be nice o_o 2n6uk9j MYMZ ► please be nice o_o 2qjkup5 MYMZ ► please be nice o_o Miff3q MYMZ ► please be nice o_o 243nvur MYMZ ► please be nice o_o E120oz

Kristen Stewart
MYMZ ► please be nice o_o 152ox3r MYMZ ► please be nice o_o 124k1fq MYMZ ► please be nice o_o 301pkb8 MYMZ ► please be nice o_o 2wgwug2 MYMZ ► please be nice o_o Bhhg6s MYMZ ► please be nice o_o 34sjmtx MYMZ ► please be nice o_o 21jra1k MYMZ ► please be nice o_o 9uyohf MYMZ ► please be nice o_o Bdma1k MYMZ ► please be nice o_o 2vnf6uw MYMZ ► please be nice o_o 2up8dqb MYMZ ► please be nice o_o 2i6cug0 MYMZ ► please be nice o_o 28mfj12 MYMZ ► please be nice o_o 2wgrtya

CMM
MYMZ ► please be nice o_o Zjb5tj MYMZ ► please be nice o_o Rtnewj MYMZ ► please be nice o_o Sbhpb7 MYMZ ► please be nice o_o Qodjxh MYMZ ► please be nice o_o 2qnxumd MYMZ ► please be nice o_o 3518u9g MYMZ ► please be nice o_o 14eb3ih MYMZ ► please be nice o_o 21kay3c MYMZ ► please be nice o_o 2zo94cx MYMZ ► please be nice o_o Dw8fhx MYMZ ► please be nice o_o 2lctrmu MYMZ ► please be nice o_o Ztu2qa MYMZ ► please be nice o_o 34erupd

MYMZ ► please be nice o_o 2qs5lie MYMZ ► please be nice o_o E0g4k6 MYMZ ► please be nice o_o 33mc5l0 MYMZ ► please be nice o_o 2wmp0lh MYMZ ► please be nice o_o 152g5cg MYMZ ► please be nice o_o Zjcwtk MYMZ ► please be nice o_o 2najnm8 MYMZ ► please be nice o_o Vpb31h MYMZ ► please be nice o_o 2uy6kjt MYMZ ► please be nice o_o Ivv5ee

Spoiler:

Icônes de Mitch Hewer
MYMZ ► please be nice o_o 23moew1 MYMZ ► please be nice o_o 2q9luzl

Icônes de Robert Pattinson
MYMZ ► please be nice o_o F9nj2v MYMZ ► please be nice o_o Ru1n55 MYMZ ► please be nice o_o E19tw3 MYMZ ► please be nice o_o 24mss2s

Cam Gigandet I love you
MYMZ ► please be nice o_o Xfrndw MYMZ ► please be nice o_o 14o3ii0 MYMZ ► please be nice o_o 23th3k1 MYMZ ► please be nice o_o K9x2x2 MYMZ ► please be nice o_o 30swvv5 MYMZ ► please be nice o_o N5t2dz MYMZ ► please be nice o_o 2ppydeg MYMZ ► please be nice o_o 20gmonl MYMZ ► please be nice o_o V2snet MYMZ ► please be nice o_o 1zz0pk0 MYMZ ► please be nice o_o 35n4rxi MYMZ ► please be nice o_o Xy8lh MYMZ ► please be nice o_o Jutpg8

Katie Cassidy I love you
MYMZ ► please be nice o_o 24xj5g4 MYMZ ► please be nice o_o A433m1 MYMZ ► please be nice o_o 2jds8pg MYMZ ► please be nice o_o 2elv76o MYMZ ► please be nice o_o 5c0twj MYMZ ► please be nice o_o 2vdog78

Jessica Szhor
MYMZ ► please be nice o_o 2v3g095 MYMZ ► please be nice o_o 2v2tys0 MYMZ ► please be nice o_o 111mo8l MYMZ ► please be nice o_o Fxt0u1 MYMZ ► please be nice o_o Jessicaz4 MYMZ ► please be nice o_o 2q8pt9g MYMZ ► please be nice o_o 2e5ny4l MYMZ ► please be nice o_o 1z3wcjn MYMZ ► please be nice o_o 2d77fwm MYMZ ► please be nice o_o 2h4l55z MYMZ ► please be nice o_o 2u9n4pg MYMZ ► please be nice o_o 2vv88rn MYMZ ► please be nice o_o 2vhvd43

MYMZ ► please be nice o_o Nqu7uv MYMZ ► please be nice o_o 2zxrz49 MYMZ ► please be nice o_o Kn49v MYMZ ► please be nice o_o Mc6qly

Spoiler:

Yui =)
MYMZ ► please be nice o_o Qo7n76 MYMZ ► please be nice o_o 2yzczef MYMZ ► please be nice o_o 2i28l01 MYMZ ► please be nice o_o Acybnt MYMZ ► please be nice o_o 2ecfz4g MYMZ ► please be nice o_o 28amah1[/center]
Ainsley C. Seabrook

Ainsley C. Seabrook

|| Relationship:

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyMar 27 Oct - 21:54

C'est magnifique *o*
    Tes colo' sont vraiment superbes 10 09
Ethan Adriel Parker
Ethan Adriel Parker

|| Relationship:

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyMar 27 Oct - 22:12

Merci Ainz !!!
Elena S. Blake
    Vis l'instant présent comme si c'était le dernier | Elena

Elena S. Blake

|| Relationship:
Age & Année d'études: 19 ans & 1ère année

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyJeu 29 Oct - 16:26

C'est tout simplement magnifique !!
J'adore ceux de Minka particulièrement <3
http://givemeakiss.e-monsite.com/accueil.html
Ethan Adriel Parker
Ethan Adriel Parker

|| Relationship:

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyLun 2 Nov - 0:21

Merciiiiii O_O
Cassidy P. Brenan

Cassidy P. Brenan

|| Relationship:
Age & Année d'études: 20Ans.2emeAnnée

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o EmptyMar 3 Nov - 0:29

Wouahhh!!!!

C'est Tellement beau, j'en reviens pas!!!
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: MYMZ ► please be nice o_o   MYMZ ► please be nice o_o Empty

MYMZ ► please be nice o_o
Page 1 sur 1